2012. július 10., kedd

hahó!

Hahó! :))

Hihetetlen, hogy mennyire tetszett nektek, komolyan nem tudom elhinni, hogy képes voltam ilyen érzelmeket kelteni bennetek, és megnevettetni, és mi egyéb!

Szeretném hozni a következőt, csakhogy kicsit elfáradtam, vagy nem is tudom, mi a jó szó... aki ír, biztosan érti. A helyzet, hogy tanácstalan is vagyok /voltam.
Kaptam csomó jó ötletet.
Tehát nem fogok ám sokáig lazázni :D
Hozom nektek a a következő blogot, hogy mikor, még nem tudom.
Remélem, tetszeni fog az is!

'sanyii' ajánlott valamit, amit én is nagyon jó ötletnek tartok, de az már fenn van az interneten, pontosabban a youtube-on, (aki tud angolul, és érdekli őt, itt van http://www.youtube.com/watch?v=2Z8NXQjtaWI&feature=plcp az első része)
Gondoltam arra, megcsinálhatnám ezt magyarban, csak elég furán írnak, tehát csak rövid tömör mondatok, és az, amiket ők mondanak.
Mert videós.
Megcsinálhatom, de nem fogok átírni meg ilyenek, hanem csak amit ők mondanak, felteszem én is youtube-ra, közben meg elkezdem az új blogom, mert 'dori' - tól is kaptam tök jó ötletet! :)

Örülnék, ha megírnátok minderről a véleményeteket! :))

Edcu.:))

29 megjegyzés:

  1. Én nagyon várom az új blogot. biztos tetszeni fog az is.
    A youtube-os is mehet felőlem azt is nézni fogom. Sanyii-nak milyen jó ötletei vannak. annyi mindent talál a neten...
    dórinak is köszi az ötletet, nem mintha közöm lenne hozzá, de ha hamarabb kapunk új dolgot.. Szuper. várom, amit csinálsz.
    Dessler

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem, hogy megütöm vele ugyanazt a szintet, mint ezzel... :$

      Törlés
  2. nekem nem igazán van más/jobb ötletem, de ha eszembe jut valami, azonnal leírom. remélem, minél hamarabb elkezded az újat, mert hiányzik a you said forever... :\

    VálaszTörlés
  3. találtam egy nagyon jó larry fanfictiont, de angol nyelvű, az én angoltudásom pedig nem elég hozzá. nagyon szomorú történet, de kíváncsi lennék rá. arra gondoltam, hogy esetleg lefordítanád-e. én nagyon-nagyon hálás lennék. ez is csak egy ötlet, de azért ha érdekel, belinkelhetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen igen persze! :)) linkeld csak be nyugodtan :)

      Törlés
  4. http://onedirectionfanfiction.com/viewstory.php?sid=14886&textsize=0&chapter=1
    ez lenne az, de mivel az utolsó pillanatban nem találtam meg az eredeti forrást (MIÉRT IS NE?!), csak itt találtam meg. remélem tetszeni fog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és ott van a 2. része is, jobb oldalon a kis ablakban :)

      Törlés
    2. rendben, lefordítom. küldjem majd el neked? adsz egy emailcímet nekem? :) kis időt igénybe fog venni.

      Törlés
    3. köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy:)
      r.sanyii@citromail.hu
      nem gond, eszméletlenül hálás vagyok, tényleg.

      Törlés
    4. nemgond :)
      a napokban átküldöm az első részt :)

      Törlés
    5. Nekem is nyugodtan elküldheted n ha akarod:DDD
      borcsa20@windowslive.com

      Törlés
    6. el fogom :D a fele kész, csak most épp dolgozok,és alig van időm:$

      Törlés
  5. Szia!
    nincs kedved Niall-Liam blogot írni?
    Mert szerintem az is jó lenne vagy nem tudsz esetleg ajánlani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szija!:) hát, én sajnos azt nem valószínű, hogy fogok tudni írni. keresek neked oké?:)
      de az nem gond, ha nem magyar csak angol? esetleg fordíthatok neked. :)

      Törlés
    2. Szia:) nem-nem baj ha angol köszi:)nem muszály fordítani és nagyon szépen köszönöm még 1x :D
      egyébként iszonyú jó a blogod:)

      Törlés
    3. köszönöm szépen :)
      küldenék, csak nem tudom milyen tetszene.
      de ha mondjuk beírod a keresőbe, hogy Niam oneshot, vagy fanfiction, akkor rengeteget kiad, és ott kedvedre válogathatsz :)

      Törlés
    4. köszi:)
      és szívesen csak az igazat mondtam:D

      Törlés
  6. Nah...egy kis kiruccanás után újból az éterben :) nagyon nagyon várom az új blogot, mert h őszinte legyek már hiányoznak az olvasással töltött izgulós esték, amikor lerágom az ujjamat a köv részig :) nekem is nagyon bejöttek az eddig elhangzott ötletek, de abban is reménykedem h a te eredetiségedet is belecsempészed, csak úgy mint eddig! Már nagyon várom a folytatást!!! Remélem mihamarabb jelentkezik az új Larry blog :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szeretném hozni olyan hamar, amilyen hamar csak lehet :$ :)

      Törlés
  7. Szia! Remélem , hogy mi hamarabb eljön a következő blog ideje mert egyszerűen fantasztikusan megírtad!! Esetleg nem tudnál valami Larrys (lehetőleg ahol már több mint 20.fejezet fent van) blogot ajánlani?
    És várom a következő Larrys blogot addig is ezt fogom újra olvasni...
    xx
    by:Yvette

    VálaszTörlés
  8. hajjjajj.... egyre rosszabbak az elvonási tünetek :S gondoltam megosztom veletek, hátha ezzel más(ok) is így van(nak) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még jó. már az egész google-t feltúrtam larry fanfiction után, kínomban angolul olvasok :"D
      http://onedirectionfanfiction.com/

      Törlés
  9. én is találtam egy rakás angol fanficet, magyarból nincs túl sok, de nekem ez tetszett a legjobban :) :D úgyhogy most még jobban örülök h megtanultam angolul xDxDxD

    VálaszTörlés
  10. Uristen,fantasztikus az oldal.Ma végig olvastam az egészet,és meglepődtem magamon mert csomószor annyira beleéltem magam ,hogy még sírtam is.!! Nagyon tehetséges vagy,tetszik a stílusod.Megpróbálkozhatnál esetleg azzal is ,hogy könyvet írj; én tuti elolvasnám!:D Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Edcu,2napja kezdtem bele a torténetedbe. Azt kell,hogy mondjam,fantasztikus vagy! 2napig nem aludtam egy szemhunyásnyit sem,csupán a kávék hatására tudtam fennmaradni,csakhogy elolvassam a blogot. Legalább 5 csomag papírzsebkendot használtam el ez alatt az ido alatt a szemeim pedig bedagadtak.Mikor nem olvastam akkor is csak ezen járt a fejem,egyfolytában. Hálás vagyok ezért a rendkívuli élményért amit nyújtottál nekem a torténeted álltal. Azt hiszem beleszerettem Louisba és Harrybe EGYSZERRE!

    VálaszTörlés
  12. Kedves Edcu! Tegnap találtam rá a történetedre és "le sem tudtam tenni". Komolyan, hihetetlen. Imádom a Larry-t és imádom a blogodat. Sírtam, nevettem...inkább nevettem komolyan. :D :D :D
    Van másik blogod? Mert amit linkeltél azt csak meghívottak olvashatják :(
    Egyébként nagyon irigyellek, én régen 1D-t sem hallgattam és a Larry-ről sem tudtam. Most januárban lettem Larry shipper és bánom, hogy nem voltam a kezdetektől rajongó, hisz olyan csodálatosak <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szomorú ezt olvasni és még szomorúbb ezt leírni: Edcu már nem olvashatja ezt a kommentet, se semelyiket.
      Nyugodj békében Edcu! Mindig a szívünkbe leszel❤❤❤

      Törlés
    2. Egy Larry-s csoportban is kerestem, ahol megtudtam, mi tortent. Eloszor azt hittem csak egy rossz vicc, es azt kivanom most is barcsak az lenne. Komolyan en meg most sem tertem magamhoz. Nyugodj bekeben Edcu! ❤

      Törlés