2012. július 2., hétfő

You said forever 31.rész

Hoppá hoppá, hoztam egy új részt. Bár elég rövid.
WARNING: naaagyon töltelék rész, és a nagy semmiről szól, de szerettem volna nektek posztolni még szombat előtt.

Képzelgessétek el a folytatást! ;))


Harry
Elaludt. Nem sokra rá, mikor sikerült kikapcsolnom a gondolataim, én is.

De korábban is ébredtem, mint ő. Alig láttam valamit, a telefonomért nyúltam. Törökülésben nézegettem a nem fogadott hívásokat. Csomó Paul, Gemma meg a srácok. Egy még Annától is érkezett, de nem tudott érdekelni.
Az időre néztem. Megdöbbenten vettem tudomásul, hogy este hét van. Leraktam a telefont, és csak bámultam magam elé a sötétben. Ekkor megmozdult mögöttem az ágy, majd egyszer csak Louis karjait éreztem a hasam köré fonódni, odabújt a hátamhoz. Muszáj volt mosolyognom. Megmozdultam, szerettem volna felé fordulni, én is hozzábújni. De nem engedte.
-Szeretlek. – mondtuk egyszerre. Halkan felnevetett.
Végül aztán sikerült felé fordulnom, és átölelnem.
-Hogy vagy? – kérdeztem.
Egy ideig nem jött válasz.

Louis
Hogy hogy vagyok? Tökéletesen voltam. Jobban, mint valaha, frissen és remekül. A kérdésre egyszerűen nem tudtam először válaszolni. Végül csak annyit mondtam:
-Nagyon jól. – itt eltávolodott tőlem, én pedig az ajkai felé hajoltam, alig választottak el milliméterek egymástól. A maradék utat ő tette meg.
Csókja gyöngéd volt, alig éreztem, törődő, és kedves. Közelebb kúsztam hozzá, nyaka köré fontam a karom, ezzel kicsit közelebb húzva magamhoz. Belemosolygott a csókba, amire én mosolyogni kezdtem.
-Van kedved sétálni egyet? – kérdezte.
-Nem is tudom… - húztam el a szám. Szívesen visszaadtam volna neki ma mindent, amit tőle kaptam. – Mennyi az idő?
-Este hét… múlt. – suttogta, a karomat simogatta.
-Már sötét van… - kezdtem tiltakozni. A sötétben is láttam, ahogy felvonja a szemöldökét, és arca egy amolyan „mi volt ez a mondvacsinált hülyeség?”  - grimaszba fordul. Felnevettem.
-Oké. – kezdte. – Figyelj, ha nem szeretnél, csinálhatunk mást is.
Épp felajánlottam volna neki, hogy maradjunk itt, amikor szúrni kezdett az oldalam. A szívemnél.
Ilyet legutoljára hosszú évekkel ez előtt csinált. De most annyira fájt, hogy odakaptam a kezem, és lehajtottam a fejem.
-Mi az? Minden rendben? – kérdezte. A fájdalom pedig már meg is szűnt, bólintottam.
-Tudod mit? Menjünk. – mondtam, közben felálltam. Magamra húztam azt a ruhát, amit épp találtam, és felhúztam a redőnyt.
Valóban sötét volt kint, de nem azon akadt meg a tekintetem.
-Harry! – szóltam oda.
-Igen? – állt fel, és sétált hozzám. – Te jó ég…
Ameddig csak elláttunk, hó borított mindent. Összefonta az ujjainkat.
-Akkor menjünk! – mondta. – Öltözz fel rendesen. – nézett végig rajtam.
Kifordítva vettem föl a fölsőjét, a nadrágot meg fordítva. A szekrényhez sétáltam és kivettem belőle valami kevésbé gyűrött, hordható összeállítást.
-Én meg… - mondta halkan, vigyorral a képén, miközben az ágyhoz sétált. – Kicserélem az ágyneműt…
Hátrapillantott rám, én pedig zavartan bólintottam, és bezárkóztam a mosdóba. Úristen

Harry
Húsz perc múlva kiléptünk a hideg estébe. A kezemet zsebre dugtam, és Louisra néztem. Nagyon jól állt rajta az összes ruhám. Muszáj volt mosolyognom.
Rajtam sapka volt, de rajta nem, a hópelyhek a hajába hulltak. Ott állt, és csak bámultam rá, ahogy az utca ki volt világítva, ő előtte állt, a sötét éjszakában, a hó pedig szállingózott. Megköszörültem a torkom, és a lábamat néztem.
Ujjai a csuklóm köré fonódtak, kihúzta a zsebemből körbe fonta két kezével. Felnéztem rá. Muszáj volt mosolyognom.
Boldog voltam, hogy neki, neki aki olyan csodálatos, örömöt tudok okozni. Közelebb lépett hozzám. A lélegzetem is elakadt,csak lassított felvételként néztem, ahogy gyöngéd mosoly fut át túlvilágian szép arcán, ő pedig kissé megdönti a fejét, felém dől. Keze a tarkómra tévedt, és közelhúzott magához.
Megcsókolt.
Azt hiszem, ez a csók többet jelentett, mint az eddigiek.
-Vedd ígéretnek… - suttogta az ajkaimba. – Mindig ilyen gyönyörűnek foglak látni! Mindig így foglak csókolni. Mindig így foglak szeretni. Mindig melletted leszek. Örökké.

Én szóhoz sem jutottam, csak elvarázsolva meredtem rá.
-Mindig, Louis. Mindig… - csókoltam vissza.

Louis
A szívem kalapált, úgy éreztem, hogy ennyi erővel, rózsaszín felhőbe is burkolózhatnék. Vigyorogva öleltem át.
-Mit szeretnél csinálni? – kérdezte, mikor elértünk egy kisebb erdő szélére, kis tisztással, padokkal.
Nem tudom milyen hely volt ez, de itt is ki voltak világítva a fák gyöngysorokkal. Elképesztő volt.
Akárcsak ő.

Leültünk egy padra, miután lesöpörtük róla a pár centis havat.
-Miért van minden feldíszítve? – kérdeztem.
-Karácsony hetében lesz egy fesztivál. – nézett rám. –Fesztiváloznak a szülinapod alkalmából. – kezdett el vigyorogni. Engem is mosolyra késztetett.
-Elmegyünk majd? – kérdezte.

Harry
Elhúzta a száját.
-Nem tudom, Haz! – kezdte, én pedig gyorsan félre néztem, a távolba, az erdő peremére, ami világított a fényektől. Tudtam, hogy nem akarom majd hallani őt. – Olyan sokan lesznek… - mondta, én meg csak bólintottam.  – Hozzád sem érhetek majd…
-Miért ne érhetnél hozzám? – kérdeztem meg.
-Nem foghatom meg a kezed… - kezdte, láttam rajta, hogy kínosnak érzi a témát. – Nem csókolhatlak meg…
Lesütöttem a szemem. És mi lesz a felvállalással??
Megfogtam a kezét.
-Te bármikor megfoghatod a kezem! – biztosítottam, és a szemébe néztem, amiben tükröződtek a fények. – Lou, bármikor megcsókolhatsz!
Csak nézett állhatatosan.
-Nem számít ki lát. Ezen túl… nekem nem számít.

Bólogatva nézett félre. Éreztem, még nem fejeztük be ezt a beszélgetést. Ugyan ő is fel szeretné vállalni, nem hajlandó rá. Valahogy éreztem, hogy csak rám hagyja.
Magam felé fordítottam az arcát, kisöpörtem a hajából a havat. Mosolyogva megrázta a fejét.
-Annyira szép vagy, hogy csinálod? – szegeztem neki a kérdést.
-Nem. Te mit csinálsz velem, hogy hirtelen én is szépnek látom magam? – kérdezte vigyorogva. – Meg mindent. Minden embert. Minden tárgyat. De te vagy a legszebb. – ült hozzám közelebb.

A nap minden percében csókolni szeretném… - futott át az agyamon, de nem engedtem, hogy elhatalmasodjék rajtam az érzés. Kommunikálni akartam vele, de úgy éreztem, ez a szexuális éhség, addig nem fog elmúlni, míg valóban le nem fekszünk egymással. Nem csak adok-kapok - ot játszunk.
-Louis!
-Igen?
Lehajoltam, belemarkoltam a hóba, és az arcába nyomtam. Grimaszolt, összeszorította a szemét, de meg sem mozdult.
-Aha… - nyögte.
Nevetni kezdtem, ő pedig csak ült, és mosolygott rám. Hirtelen mozdulattal lelökött a padról, én pedig seggre estem. Bámultam rá, ő pedig rám ugrott és lenyomott a földre. Próbáltam eltolni a közelemből a kezeit, amikben a havat markolta, de ez nem sikerült. Éreztem az hideget a pólóm alatt, a gatyámban még a számban is. Fölöttem térdepelt, és csak szórta a képembe a havat.
Mindketten nevettünk. Összeolvadt a nevetésünk, én is ezt akartam tenni vele. Pontosan ezt. Összeolvadni vele.

Louis
Öröm tombolt a testemben, ahogy néztem, hogy hátra veti a fejét, hangosan nevet, szemeit becsukja. Teste gyengéden rázkódik, keze pedig elkeseredetten próbálja lefogni az enyémeket. Az ereket, amik kidudorodtak a nyakán, a fényt, ahogy megvilágítja. Azt, ahogy a sapija kissé lecsúszik a fejéről, ahogy kikandikál a haja.
Abbahagytam minden tevékenységem, hagytam, hogy lefogjon. A feje mellé támaszkodtam két kezemmel. Mikor abbahagyta a görcsös nevetést, amit én örömmel néztem, felnyitotta a szemét, és rám pillantott.
Csak néztünk egymásra, úgy éreztem, teljesen lemeztelenít a tekintete. Megint éreztem, ahogy kommunikálunk, ahogy összekapcsolódunk egy másik, magasabb szinten.
Egyszer csak megemelte a kezét, belemarkolt a ruhámba, és lerántott magához, szájon csókolt. Feltüzeltek az ajkai. Jobban felém hajolt, majd végül felült. A sapka a földön maradt, én pedig az ölében.
-Ne menjünk haza? – hajolt el tőlem kissé. Bólintottam. Úgy is úgy éreztem, most az ő menete jön.
Sikítani fog még ma éjjel…

5 megjegyzés:

  1. Hoppá-hoppá... Ez az utolsó mondat elég érdekesre sikeredett... xd Am. leírhatatlanul jó... :) Amilyen édesek, elolvadok! :D De mi baja Lounak?
    Folytasd! (lécci minél előbb... xd) :)

    VálaszTörlés
  2. utolsó mondaton sírok :"DDDDD vagy inkább sikítok XD olyan édesek*-* meghalok szombatig :(

    VálaszTörlés
  3. jujj nee én fogok sikííítani a köv részig :):) :D

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaaaj, nagggggggyyyyyon jó :D mindig azt hiszem h már nem lehet jobb... És mégis :P

    VálaszTörlés
  5. • -Annyira szép vagy, hogy csinálod? – szegeztem neki a kérdést.
    -Nem. Te mit csinálsz velem, hogy hirtelen én is szépnek látom magam? – kérdezte vigyorogva. – Meg mindent. Minden embert. Minden tárgyat. De te vagy a legszebb. – ült hozzám közelebb. H.
    • Fölöttem térdepelt, és csak szórta a képembe a havat.
    Mindketten nevettünk. Összeolvadt a nevetésünk, én is ezt akartam tenni vele. Pontosan ezt. Összeolvadni vele. H.

    VálaszTörlés