2012. július 7., szombat

You said forever 39.rész

Sziasztok, itt is az utolsó rész, ami után ezt a zenét ajánlom nektek : http://www.youtube.com/watch?v=tsbkk4SZAqA

Remélem méltó befejezésnek találjátok!
Aki esetleg nem ismeri, annak ajánlom az előző blogom : http://harryeslouisbromanceromance.blogspot.hu/
dori-nak pedig üzenem, hogy átgondolkodtam a 10 év múlvás részt, de sajnos nekem ehhez nincs intuícióm, pedig el kezdtem írni, csak elég erőltetett lett. :( tényleg sajnálom, mert nekem is jó ötletnek tűnt!
Jó olvasást kívánok! :))

Louis
A srácok tovább kocsikáztak – fogalmam sincs merre, miután kiraktak minket a kocsiból. Kézen fogva léptünk be az ajtón, és a szobánkban ültünk.
Harry csak mosolygott.
-Nem hiszem el, hogy ez történt. – meredt a szemembe. – Annyira hálás vagyok…
Csak néztem rá, majd a szavak maguktól hagyták el a számat.
-És mit kapok cserébe?
Szemében megcsillant valami, szemöldöke kicsikét rándult. Hevesen vert a szívem, a szám kiszáradt, csak néztem közelgő arcát.
Lassan felém mozdult, megdöntötte a fejét, és lágyan megcsókolt.
-Engem, Louis. – suttogta egy kicsit eltávolodva a számtól. Nem mozogtam. Még visszacsókolni sem volt lélekjelenlétem. Ajkai újból szétnyíltak és most már az enyéim is, kétségbeesetten kapva az övéi után. Könny gyűlt a szemembe, ahogy behunytam őket, átkaroltam Harry vállát, és ledöntöttem őt az ágyra. Körbefonta a nyakamat, és csak csókolóztunk.
Könnyeink összefolytak, nem tudtam, hogy a sajátomat, vagy az övéit törölgetem-e.
Elhajoltam, és gyorsan alsónadrágra vetkőztem, ahogy ő is. Mosolyogva végig simított rajtam, életre keltve a testemet.
Ajkai nyakamra tapadtak, miközben fordított rajtunk. Lágyan szívta a bőrömet. Teljesen más volt, mint az eddigiek, amik vadak, és kéjesek voltak. Ezek a csókok és érintések odaadóak, és érzékiek voltak, és furcsamód, alig bírtam megállni, hogy ne nyögdécseljek mindegyikre.

Harry
Elszántabbá váltam az ajkait elhagyó önkívületi hangoktól. Próbáltam a szemébe nézni, de semmit sem láttam a sötétben. Ráültem, ő pedig felült hozzám, éreztem a merevedését, és lágyan mozogni kezdtem. Sóhajok hagyták el a számat, ahogy az övéit is. Arcát simogattam, és néztem, ahogy behunyt szemmel piheg. Megcsókoltam őt, miközben ledöntöttem. Keze vállamról lassan lesiklott a hátamra, majd elérte az alsónadrágom. Ujjaival megfogta, és feszegetni kezdte.
Csak fél perce álltunk neki, de én már álltam. Ahogy ő is, mert éreztem. Ez elképesztő volt.
-Vedd le… - rázta egy kicsit meg a ruhadarabot rajtam, és a sajátjáért nyúlt.
-Louis! – szakítottam meg minden tettünket. – Én akarok alul lenni… - suttogtam a fülébe, amitől megremegett és fellökte a csípőjét.

Louis
Az első gondolatom az volt, hogy „Mi?”. Tudtam, mire érti. Nem csak egyszerű felállásról beszélt.
Én egészen eddig valóban azt hittem, hogy kettőnk közül, ő lesz a férfi. De ez most megcáfolódott.
Lassan bólintottam, és végig simítottam az arcán.
Nem érdekelt melyikünk játssza a pasi szerepét, szeretkezni akartam vele.

Lehúztam az alsógatyát, ahogy ő is. Türelmetlenül felnyögött, és egy pillanatra magához ért, de el is rántotta a kezét, ahogy megérezte az enyémet. Magam alá gyűrtem, és simogatni kezdtem őt.
-Én nem tudom, Haz, hogy meg tudom-e tenni… - haboztam egy kicsit.
-Meg tudod! – vágta rá. Mikor nagyjából kirajzolódtak előttem arcának vonalai, rájöttem, mit miért tesz. Lágyan megcsókoltam.
-De fájni fog… -súgtam az ajkaiba.
-Nem érdekel, érezni akarom!–húzta közel magához a csípőm, amitől mindketten felnyögtünk. Tudtam mit akar. Érezni akarja a fájdalmat. Még mindig okolja magát. Ezzel akarja magát büntetni…
-Kérlek, csináld! – nyögte, és egy újabb könnycsepp gördült végig az arcán, válla kissé rázkódott.
Bólintottam, és beharaptam a szám. Alkarjaimmal az arca két oldalára támaszkodtam. Mélyen a szemébe néztem, ő pedig a hátamra csúsztatta a karjait.

Mindig azt hittem, hogy majd ha eljutok vele idáig, tanácstalanok leszünk, hogy mit, és hogy csináljunk. Ezzel ellentétben, egyszerű volt. Mélyen megcsókoltam, hogy eltereljem a figyelmét.
Mikor félig belé csúsztam, felordított, fogait az ajkaiba vájta, körmeit a hátamba.
Izzadni kezdtem. Homlokára hajtottam a fejem, suttogtam neki, próbáltam elvonatkoztatni görcsösen rázkódó testétől, és a tudattól, hogy mennyire fáj neki.
Nem mozdultam, de már alig bírtam, mert nekem viszont iszonyú jó érzés volt.
Erősen lihegtem, majd kicsit beljebb csúsztam. Harry hangosan felnyögött, én pedig megálltam. Elképesztő volt! Teljesen elment az eszem szemeim fenn akadtak, vállára hajtottam a fejem. Lüktetett az egész ágyékom.
-Ne állj meg Lou… - suttogta a fülembe.

Harry
Szörnyű volt. A fájdalom szinte elviselhetetlen volt, átjárta az egész testemet, majd mikor beljebb csúszott, azt hittem, meghalok.
Éreztem rajta, hogy neki viszont csodálatos, én pedig tudtam, egyszerűen éreztem, hogy nekem is az lesz.
-Ne állj meg Lou… - súgtam neki.
Görcsösen kapaszkodtam belé, igyekeztem nem szétkarmolni a hátát. De nagyon fájt.
Halkan nyögtem alatta minden lökésénél, ahogy ő is, de én a fájdalomtól, nem a kéjtől. Ajkai birtokba vették az enyémeket, nyögéseink egymásba olvadtak, ahogyan mi is. Keze végig siklott a hasamon, majd mikor elért a legérzékenyebb pontomon, lökéseivel egy ütemben mozgatni kezdte a kezét.
Felsóhajtottam, és hátra vetettem a fejem. A tekintetünk összeakadt, és csak bámultunk egymásra.
Életem legfontosabb pillanata volt. Erre vártunk egészen eddig. Éreztem, és láttam a szemében, mennyire jó neki.
Nekem viszont még mindig fájt. Belecsókolt a nyakamba, érzékien szívni kezdte a bőröm, amitől felsóhajtottam.

Az átmenetet alig vettem észre. A fájdalom eltűnt, helyét olyan kéj váltotta fel, amit soha nem volt alkalmam megtapasztalni. Szinte szétszakított.
Csak egy dolog kongott a fejemben: végre szeretkezünk.
Könnycsepp gördült végig az arcomon újra, szorításán erősített, vadabbul mozgatta a kezét, lökései is akaratosabbak és hevesebbek lettek.
-Harry… - nyögött, a nyakamat csókolva, felnézve a szemembe. – Közel vagyok…
Szavait alig értettem, mert zúgott a fülem, a keze érintésétől pedig teljesen megvadultam, vele együtt mozogtam. Izzadt az egész testem, miközben szorosan hozzá bújtam, mert én is közel voltam, és egész testemben érezni akartam őt, mikor elérünk a csúcsra.
Szabad kezével a hajamba túrt, nekem pedig már csak pár mozdulat kellett, amit meg is kaptam. Testemen átfutott a kéj, sosem éreztem még ilyet, Ő is megfeszült. Egy pillanatig csend támadt, ajkait az enyémre tapasztotta, és az ágynak passzírozott.
Kifáradtan lihegett fölöttem, ahogy én is, és a hátát simogattam.
Minden teljessé vált…
Az életem.
A világom.
A szerelmünk.
Én is kiteljesültem.
Testünk összetapadt, a szívem erősen verdesett. Izzadtam, ahogy megemeltem a kezem, és az arcára helyeztem. Rám nézett, szája kissé nyitva volt, lihegett. Könnyes volt az ő szeme is.
-Mindig veled akarok lenni. – rebegte, én pedig csak bólogattam. – Mindig itt leszek. Senki sem vehet el tőlem.

Hátrahajtottam a fejem, miközben megcsókolta a nyakam.
-Adok neked valamit… - suttogta. Karját az éjjeliszekrényhez nyújtotta, és kihúzta a fiókot szabad kezével összefonta az ujjait az enyémmel, én pedig még mindig az elmúlt fél óra hatása alatt állva lihegtem. Eltávolodott tőlem, és egy aranyszínű gyűrűt vett elő, ami megcsillant a gyér fényben.
-Mi ez? – kérdeztem visszafojtott hangon.
Megfogta a kezem, és a gyűrűsujjamra húzta.
-Ezzel biztosítom az ígéretet... – súgta, és a kezembe adta a másikat. Remegtek a kezeim, miközben az ujjára húztam. Egy pillanatig csak meredtem a kezeinkre, majd felnéztem a szemébe.
-Köszönöm… - suttogtam könnyezve.
Vigyorogva hajolt közel és csókolt meg lágyan.




Abban a pillanatban minden kivilágosodott előttem.
Átláttam magunkat. A sors összehozott minket, megismerkedtünk, és egymásba szerettünk. Ez ennyire egyszerű volt. Tudtam, hogy mi mindig együtt leszünk. Tudtam.

Örökké…

31 megjegyzés:

  1. asdfvshbdijxagbshmxdhm*-* sírok. nem lehet igaz... uuuuuuuuuuu, szerelmes vagyok.
    nem tudom leírni, szóval nem erőltetem... eszméletlen.

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett. :) Nagyon-nagyon szépen köszönjük neked!
    Remélem hamarosan jössz az új blogoddal, hiányozna nagyon, ahogy írsz!

    Dobsz nekem erre ( lestar.dora@gmail.com) a címre egy e-mailt, ahova majd elküldhetem az összegyűjtött aranyköpéseket? Már alig várom, hogy megcsinálhassam! :D

    VálaszTörlés
  3. hát ... nagyon jó rész... nagyon nagyon jó :) egyszerűen nem hiszem el h vége :( remélem, h hamarosan jelentkezel vmi új kreálmánnyal, mert ez eszméletlen :) köszönjük a sok sok izgalmat :)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Eszméletlen. Nagyon sajnálom, hogy vége. :((( Köszönjük, hogy írtál nekünk, ha újat kezdesz tedd már ki ide is a linket. Megyünk utánad!!!
    Imádtam minden sort, amit írtál. Nagyon fog hiányozni, amikor mindennap néztem, hogy van-e már új rész.
    Dóri! Ide is írhatnál aranyköpéseket, én szeretném látni, hogy neked mi jött be leginkább!!
    Még egyszer köszi Edcu!

    Ui.: Ha írhatom ide: örülök, hogy "megismertem" a többi komizót is. Jó csapat vagyunk szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem is hiányozni fog, hogy írjam...
      Hamarosan, mikor megszáll majd az ihlet, elkezdek egy újat, és igen, kirakom majd ide :))
      Nagyon örülök, hogy tetszett nektek :")

      Törlés
    2. Rendicsek, ha Edcu áldását adja rá, akkor ide, az utolsó fejezethez kiírogatom őket! :) Igyekszem velük! :)

      Törlés
    3. nyugodtan kiírhatod :)

      Törlés
  5. Imádtam!!A te Larry Stylinson-os írásod a legszínvonalasabb mindegyik közül! *.*

    VálaszTörlés
  6. a helyzet az h nagyon de nagyon hiányzik ez a blog :( minden nap újra olvasok egy egy részt.... és még mindig rágom a körmöm és szétizgulom a részeket :) sajnálom h nem lesz több :( remélem, h hamarosan elkezded az új oldat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezzel én is így vagyok... harmadszorra olvasom az egészet :\

      Törlés
    2. szeretném nagyon hamar elkezdeni. csak nem tudom még milyen legyen... :s
      haaa.... esetleg van valami ötletetek, nyugodtan írjátok le, mert most elég tanácstalan vagyok :/

      ha nincs, mindegy, majd még agyalok :)

      Törlés
    3. lehetne olyan, hogy együtt vannak, de lou elveszti a memóriáját (de semmi más baja nem lesz) egy balesetben, és harry pedig udvarol neki, és visszahódítja, miközben lou azt hiszi, hogy harryvel csak barátok és eleanor a barátnője.

      csak egy hirtelen ötlet :)

      Törlés
    4. kb. mint egy szappanopera :"D

      Törlés
    5. igen, ez egy nagyon nagyon jó ötlet :) őszintén szólva én is gondoltam már rá, csak az a gond, hogy van egy hasonló alapra épített videó-fic a neten, csak angolul.
      Ettől függetlenül, még belekezdenék, de nagyon befolyásolna engem. szeretnék eredeti maradni. De... amúgy ha ti szeretnétek, "magyarosíthatom" a történetet, és felrakhatom youtube-ra, közben meg majd itt is vezethetek egy blogot.
      ez milyen ötlet? :)

      Törlés
  7. Leírhatatlanul jó lett! :D Annyira bánom, hogy az utolsó pár fejezet alatt el voltam utazva, és nem tudtam azonnal olvasni őket, csak most... :( Izgatottan várom, mivel rukkolsz elő legközelebb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi goond :)) vártam a komid, a lényeg, hogy itt vagy. jelenleg úgy vagyok, hogy pihenni szeretnék, mert nem akarom erőltetni,abból baj lesz.

      Törlés
  8. Awwwwwwwwwwwwwwweeh asdasdsdsdadsfsdaes *_* *_* Kb másfél òrája értem haza , azóta kipakoltam , bepakoltam (holnap megint utazom 10napra) , ettem ès vègigolvastam azt a röpke 9 fejezetet :D:D:D:D A 9 èjjelböl 2-ön azt älmodtam ,high a blogodat olvasom. Amikor Louis elàjult , meg a korhäzas jelenetnél sírtam :D:D:D Imàdom :D Várom a másik blogot :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett!
      Érezd jól magad, hamarosan jön a kövi blogom :)

      Törlés
  9. Még valami. Azt hittem, hogy Lou lesz a lány. Nekem úgy jött le az egész, meg ha képeket láttam, akkor is olyan érzésem volt. De jó volt így.

    VálaszTörlés
  10. • -Nem hiszem el, hogy ez történt. – meredt a szemembe. – Annyira hálás vagyok…
    Csak néztem rá, majd a szavak maguktól hagyták el a számat.
    -És mit kapok cserébe?
    .
    .
    .
    -Engem, Louis.

    Az utolsó fejezetet úgy, ahogy van kimásolhattam volna, de nekem ez a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!:) Kicsit későn, de csak most találtam meg a blogot:) Uram isten! Nagyon jó! Fenomenálisan írsz, én marhára bele tudtam élni magam :$ Gyakorlatilag már felrobbantam, mikor 120x sem történt semmi, de hát perverz vagyok xD
    Lehetne egy érdekes ötletem/tippem/vagy nem tudom mim? Nem szeretnéd ugyanezt a története leírni, csak Niall és Liam szemszögéből? Ugyanis én rettentő kíváncsi vagyok az Ő történetükre is :$:$
    Köszönöm, hogy alkottál valami csodásat...ismét:)
    Puszil: nagy rajongód, Cheesegirlxxoo

    VálaszTörlés
  12. szia imádom a blogod nagyon tetszik ahogy írsz :D kár h csak 39.része van de azért imádom :D nem fojtatod ? :)

    VálaszTörlés
  13. Szia, nagyon tetszett az egész, kár, hogy csak utólag kezdtem bele, de egyszerûen nagyszerû!! Sírtam, és szerelmes lettem az elsô szembejövô fiúba!! :) ;)

    VálaszTörlés
  14. R.I.P Edcu! <3 <3

    VálaszTörlés
  15. Örök legjobb blog! Hiányzol drága Edcu!!

    VálaszTörlés
  16. Szia!Ma kezdtem el a blogodat olvasni és imádom.Egyszerűen fantasztikus volt.Hozzá kell tennem nem voltam valami nagy Larry Stylinson fan de úgy érzem kezdek azzá lenni,a te blogodnak hála.Nagyon ügyesen írsz!!Sajnálom,hogy vége!!!Örök kedvenc!!

    VálaszTörlés