2012. június 23., szombat

You said forever 15.rész

Oké, nem olyan hosszú, de mégis ez a kedvenc fejezetem eddig :)
Jó olvasást, és nagyon köszönöm nektek a kommenteket! Sokat segítenek, hogy rendszeresen hozzam a folytatást! Hálás vagyok! Nagyon :")

Harry
Ingerülten löktem őt el magamtól, de, csak mert megijedtem a reakciómtól, ami az volt, hogy visszacsókoltam.
A pillanat hatása volt, mert megilletődtem, és… „jólnézki”.
Furcsán nézett a szemembe, nekem pedig csak egy pillanat kellett, hogy teljesen meggyűlöljem, már ha eddig nem tettem volna.
-Te tényleg egy ribanc vagy! – mondtam gyűlölködve, és hátat fordítottam neki, hazaindultam. Nem szoktam ilyet mondani lányoknak, én nem az a fajta fiú vagyok. De őt ismerem. Már kis pelenkás korában is az volt… Visszafordultam felé. – Egyáltalán igazi?
Mutattam végig rajta.
-Még szép, hogy igazi, Harry! – meglepődtem, mikor hangjából keserűség csengett. Megráztam a fejem, nem tudtam tisztán gondolkodni. Most megbántottam? Úgy kell neki… de akkor is… ilyet nem kellett volna mondanom…
Harry ne dőlj be neki! – intettem magam. – Mindig egy kis sátán volt, egész életedben manipulált és bántott, emlékezz!
-Figyelj! – mondtam, remélve, lehet vele értelmesen beszélni. – Szeretem Louist. Kérlek, kavarj be bárkinek, csak ne nekünk!
-Miért akarnék bekavarni? – vonta meg a szemöldökét.
-Egész életedben imádtál bekavarni nekem!
-Igen, de te mindig olyan hülye voltál, - kezdte, míg én megmosolyogtam a kirohanását. – hogy észre sem vetted, mit miért teszek!
-Hát bocs, ha azzal voltam elfoglalva, hogy most hogy hozzam rendbe a dolgokat! Minden hülyeséged miatt én szívtam!– vágtam vissza egyből, majd zavartan ránéztem. – Mi? Miért csináltad?
-Hát te tényleg hülye vagy! – lökött meg a vállamnál, és kikerült. – Tetszettél nekem.
Egy ideig csak egy helyben álltam, és hagytam, hogy menjen csak, amerre akar, mert fel kellett dolgoznom, hogy gyermekkorom megkeserítőjének tetszettem.
-Így akartad felhívni magadra a figyelmem? – fordultam felé, ő pedig hátra nézett rám, kellemetlenül bólintott. - Anna, volt, hogy majdnem megöltél! Emlékszel a fűrészre?
-Igen. – nevetett fel. – Tíz éves voltam és fülig szerelmes, nem tudtam mit csináljak!
-Hát, - húztam vigyorra a szám. - azért tíz évesen lehetett volna annyi eszed, hogyha tetszik egy fiú, ne megöld, hanem csábítsd el!
Kipattantak a szemeim, amint rájöttem, mit is mondtam. Nagy levegőt vettem és kifújtam. Nem tesz nekem jót a lányok közelsége…
-Szerinted miért vagyok most itt? – kérdezte. Lesütött szemmel sétáltam el mellette.
-Szóval tényleg be akarsz kavarni… - mondtam.

Louis
Csak azon gondolkoztam, mit csinálhatnak? A gyomrom görcsben állt, (ÚGY GÖRCSÖLTEM, MINT EGY LÁNY!)
Ültem az ablaknál és csak bámultam ki. Ha megérkezik, innen pont láthatom. Teljesen rosszul voltam a gondolattól, hogy úgy ment el, hogy megbántottam, ráadásul azzal a kis kígyóval.
Kopogtattak az ajtón.
-Igen? – szóltam ki. Niall volt. Besétált, és mellém húzott egy széket. Fordítva ült rá, és rákönyökölt a támlájára, majd rám mosolygott. Visszamosolyogtam, majd újból az ablak felé néztem.
-Hogy vagy?
-Haldoklom. – mondtam halkan. Bunkóságnak éreztem, hogy nem nézek felé, miközben ő érdeklődik.
-Tudom milyen. – mondta halkan, arcáról eltűnt a mosoly.
-Mi van veletek?
-Vagyunk. – mondta váll rántva, és a karjaira hajtotta a fejét.
-De megint nincs valami rendben, igaz? – kérdeztem rá óvatosan, véglegesen elfordulva az ablaktól. Azt akartam, lássa, hogy rá figyelek.
-Nem valami, hanem semmi. Semmi nincs rendben. Nem bízik bennem. – mondta, olyan halkan, hogy szinte már a szájáról kellett olvasnom. Nyeltem egyet.
-Erre rászolgáltál, Niall… - mondtam, igyekezve, hogy ne bántsam meg.
-Az két éve volt! – tiltakozott.
-Meg három, és fél, és két hete is. – soroltam. Először vigyor jelent meg a szája sarkában, majd elkomorodott.
-Részeg voltam.
-Féléve nem. – mondtam. – Liamnek a részeg kiruccanásaid is fájtak, de amikkor józan voltál…
-Ne is mondd! – nyögte, arcát lefelé fordítva, eltakarva előlem. – Tudod, milyen köcsög vagyok!
-Aha. – mondtam, de ő csak folytatta.
-Mikor veszekszünk, sosem vágok vissza neki, én nem tudom őt megbántani. Csak ebben a formában.
-Tehát félig-meddig szándékos. – állapítottam meg, ő pedig bólintott.
-De senki más nem jelent nekem többet egyszerű testeknél, érted? Liam…
-A mindened.
Felemelte a fejét, a szemembe nézett, és bólintott, könnyes volt a szeme. Közelebb csusszantam hozzá, és átkaroltam. Enyhén rázkódott a válla.
Tíz perc múlva sikerült megnyugodnia. A mosdóba indult, és megmosakodott. Így már nem látszott, hogy sírt - szerinte.
Az ágyon ültem, és Twittereztem, mikor kijött a fürdőből. Sokat segítettünk most egymásnak, nekem sikerült elvonatkoznom Harrytől és Annától, ő pedig kibeszélte magából a nyomást. Az ajtóban hátra mosolygott rám.
-Köszi, Louis! – visszabólintottam, ő pedig kisétált.

Harry
Annabel végig követett engem, úgy, hogy kb. egy szót sem szóltunk egymáshoz. Mikor megérkeztünk Gemmába és Mrs. Hauptmannba botlottunk. A nő szívélyesen mosolygott, Gemma mögötte állt.
-Annabel, - mondta a nő. Anna ódzkodva lépett ki mögülem. Ez furcsa volt. Mögém bújt! – Zayn szobájában tudsz csak aludni, ha az megfelel.
Ezen nagyot mosolyogtam. Pont Zayn szobája. Viszont örültem, hogy engem és Louist nem szedtek szét, vagy rúgták ki egyikünket a másik mellől a nemes cél érdekében.
-Meg. – bólintott Anna. Csak néztem őt. Mi baja? Annyira megváltozott…
-Én pedig majd a nővéreddel osztozom a szobán. – mondta nekem Mrs. Hauptmann, mintha valami királynő lenne. Bólintottam, majd szemet forgattam, amit Annabel pont látott, és mosolygott egyet.
Nem mosolyogtam vissza, csak elindultam a szobánk felé. Remegett a térdem. Mi van Lou-val? Haragszik még? Beharaptam a szám, minél hamarabb ott akartam lenni. Beszélni vele, kiengesztelni, hozzábújni. Csak Anna ne követne!
Zayn szobája mellett megálltam, az ajtaja nyitva volt, Zayn rám nézett.
-Cuccolj be ide! – javasoltam Annabelnek. Csináljon akármit, csak ne kövessen, mint egy szellem! Zayn megilletődötten nézett vissza rám. Elindultam a szobánk felé. Louis felé. Annával a sarkamban.
Megpördültem, ő pedig a mellkasomnak ütközött. Egy lépéssel hátráltam.
-Ne kövess. Költözz be! – mosolyogtam rá ellenségesen, és fordítottam is hátat neki.
-Harry! – fogta meg a kezem. Kellemetlenül éreztem magam, főleg, hogy Zayn mindent látott. – Beszélünk még ma?
-Nem – mondtam neki, majd ahogy lesütötte a szemét, hozzá tettem: - nem tudom…
Mikor mosolygott egyet, csak kirántottam a kezem a kezéből, és mikor végre elértem egyedül a szobánkat, fellélegeztem.
Megmarkoltam a kilincset, de nem nyitottam be. Akar már vajon beszélni velem? Vagy még mindig melegebb éghajlatra kíván, mint mikor elmentem?
Nem tudja, hogy mennyire fontos nekem. Komolyan meghalnék, ha ő nem lenne…
Összerezzentem, mikor kinyitottam az ajtót, ő pedig felnézett rám. Csak meredtünk egymásra. Becsuktam magam mögött az ajtót, és lehajtott fejjel az ágyhoz sétáltam, és leültem mellé.
Nem néztem rá, csak ültem, mint ő is. Hallottam, ahogy nagyot sóhajt, és lerakja a telefont maga mellé. Twitterezett.
Felé fordultam, pont mikor rám nézett. Gyorsan elkapta a fejét, én pedig nem tudtam mit mondjak. Közelebb ültem hozzá, és a nyakába temettem az arcom, miközben magamhoz húztam. Meg sem mozdult. Ekkora baj nem lehet!
-Lou. - ejtettem ki a nevét. Megemelte a kezét, és megsimogatta az arcom. Teljesen beleremegtem az érzésbe… - Én annyira…

-Szeretlek. – mondta. A torkomon akadt a szó, nem kaptam levegőt. Szabályszerűen remegett az egész testem.
Még közelebb bújtam hozzá, ő pedig körbefont a karjaival. Homlokon csókolt, és arcát az enyémhez szorította. Úgy ölelt, mint aki bármelyik pillanatban elveszíthet.
-Szeretlek. – ismételte.

7 megjegyzés:

  1. jaj neeee, ne utáltasd meg velem az Anna nevet, kérlek! majd így fogják hívni a lányomat, eddig minden Annát szerettem (lsd. Anna Karenina), de ne adj rá okot, hogy ezt az Annát megutáljam, kérleeeek! :D

    Úgy örültem, amikor láttam, hogy van új fejezet, köszönjük! Louis és Niall beszélgetése nagyon tetszett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, nem tervezem, hogy teljesen negatív szereplő legyen :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :D Már alig várom mivel próbálkozik még Anna... :D

    VálaszTörlés
  3. Wuhuu ! :D
    Niam kapcsolat bajban van :O
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5xi2oxxee1r69w27o1_250.gif
    és ez
    http://media.tumblr.com/tumblr_m6081g6IUV1r9ry5g.gif
    a kedvenc Niam gif-em. :D

    VálaszTörlés
  4. aawwww *-* imádlak,egy isten vagy,ez a blog fantasztikus,minden elsimeresem :)

    VálaszTörlés