2012. június 7., csütörtök

You said forever 4.rész

Jó olvasást kívánok! ^^

Harry
Két óra múlva már úton voltam Chesire-be oldalamon Louisszal.
Gemma volt, aki telefonált. Istenem, talán két éve hallottam utoljára a hangját. Anya halála óta pedig csak kétszer láttam. Anyu temetésén, és még rá két hétre.
Nem tartottam a kapcsolatot a családommal.
Mikor Gemma felhívott, először csak meredtem a kijelzőre. Nem hittem el, hogy a nővérem valóban felhív…
Megkért, menjek haza, kb. egy hónapra. Nemet mondtam. Nem akarom most itt hagyni a bandát… Louist…
Így hát azt mondta, menjek a bandával együtt. Lout nem volt nehéz rávenni, nem, mint Pault, de amint sikerült, egyből le is adott egy interviewt egy magazinnak, miszerint a fiúknak is szükségük van egy kis pihenésre, egy hónapig az egyik tag családjánál lesznek.
Így hát végül is elengedett minket. Zayn, Niall és Liam együtt jönnek majd utánunk. Louval kínos csendben pakoltunk össze, kulcsoltunk be, és mentünk ki a vonatállomásra.
Mehettünk volna kocsival is, de jelenleg kétnapnyira vagyunk Chesire-től, és semmi kedvünk nem volt kocsival utazni.
Meg azért a vonatnak meg van a saját kis fílingje, talán annak hatására beszélgetésbe elegyedünk majd.

Louis
Hosszú kínszenvedés árán, de kiértünk a vonatállomásra, ahol "hatalmas örömünkre" lekéstük a legközelebbi járatot.
-Francba! – hallottam Harryt, ahogy csendben szitkozódik a kivetítő képernyőjére bámulva. Csendben álltam mögötte, majd tettre szántam magam. A pulthoz sétáltam, bőröndöm hangosan gurult mögöttem.
- Elnézést, mikor megy a legközelebb vonat Chesire-be?
- Egy pillanat, és mondom. – nézett a monitorra a nő, majd óráknak tűnő várakozás után végül válaszolt.
- Öt órakor, Uram.
- De hát már hét óra van! – szólt közbe Harry, aki épp most állt meg mellettem. Egy pillanatra elidőztem a haján, ideges, szétszórt tekintetén, piros száján, cikázó szemén. Szép kezén, amit ökölbe szorítva tartott maga mellett.
-Hajnali ötkor, Uraim. Sajnálom. – lassan egymásra néztünk Harryvel, majd ő egyből vissza a nőre, mintha nem hinné, amit hall. – De esetleg ajánlhatok egy másik járatot, amivel átszállhatnak és onnan tovább Chesire-be. Az úgy megfelel?
-Mikor indulna? – kérdeztem. Tulajdonképpen kicsit sem elleneztem a hajnali ötig való itt rekedésemet Harryvel. Most úgy is van egy csomó minden, amit át kéne beszélnünk.
-Egy óra múlva. – mondta még a nő. Az ideális.

Harry
Az ideális. – gondoltam. Óvatosan Loura pillantottam, és mint mindig, érzelmek hada futott keresztül a mellkasomon.

Annyira nevetett, hogy kicsordult a könnye, görcsösen kapaszkodott Louis vállába, aki fölötte térdelt, és elszántan csikizte őt egy fa árnyékában.
Imádta látni Harry mosolyát. Azt a mosolyát, ami csak mellette létezett. Szerette hallani a nevetését, érezni, ahogy rázkódik a teste. Egy pillanatra megállt a tevékenyégében, és csak nézett le a még mindig fuldoklóan nevető fiúra, aki hamarosan nagyot sóhajtott és megnyugodott.
Visszanézett Louisra, miközben az hüvelykujjával letörölt egy hűvös könnycseppet Harry arcáról.
Csak bámultak a másik szemébe, és ez több mindent elárult, mint amennyit ajkaikkal képesek lettek volna.
Louis lejjebb hajolt az alatta fekvő fiú arca felé. Nem tudta, mit csinál, és ideje sem volt megakadályozni – nem is akarta. Homlokát gyöngéden a másikéhoz érintette, aki átkarolta a nyakát, és lehúzta maga mellé.
Hosszú ideig csak bámultak egymásra, karjaikat a másik köré fonva.
-Hihetetlen, hogy részem van benned. – suttogta Louis.

Harry
Az emlékképből nehezen tértem vissza a rideg jelenbe, ahol már nem érünk egymáshoz, ahol egy láthatatlan fal tornyosul köztünk. Amit nincs erőm áttörni. Egyedül…
-Hazza? – éreztem meg a kezét a vállamon, amire ijedten ocsúdtam föl. – nem ülünk le? – intett a padok felé, és már el is indult.
Néztem távolodó alakját.
Hazza- visszhangzott a fülemben a hangja. Néha-néha elejtette ezt a kifejezést. Olyankor jó napjaink voltak. Azok a napok, mikor hittem, hogy visszatér a régi énje. Utána trappoltam a csomagjaimmal, és lecsapódtam mellé.



1 megjegyzés: